Zaterdag 24/04 van 14:00 tot 17:00

SPAGHETTIFESTIJN

Sauzenverkoop !!!

Beste ouders en leden,

Dit jaar kan ons spaghettifestijn helaas niet doorgaan. Maar niet getreurd… wij voorzien afhaalsaus, dessertjes en wijn voor jullie op zaterdag 24 of zondag 25 april. Zo kunnen jullie toch een beetje genieten van onze scouteske bolo of veggiesaus. Je bestelling kan je doorgeven via een online bestelformulier op deze link: https://forms.gle/78srnNBMsgQpBUj2A .

Praktisch:

• Wij verkopen bolognaise en vegetarische saus in potten van ½ liter (+/- 2 personen) en 1 liter (+/- 4 personen)
    • Bolognaise: €9 voor ½ L en €17 voor 1L
    • Vegetarisch: €8 voor ½ L en €15 voor 1L
  • Als dessert is er keuze uit drie smaken van tiramisu’s: rood fruit, speculoos of bueno
    • 1 potje (150 g): €4
  • De Jin verkoopt wijn om hun kamp te sponsoren, ideaal om te consumeren bij de spaghettisaus. Er is een aanbod van 3 rode wijnen en 3 witte wijnen (meer info is te vinden in het bestelformulier).

Geen scouts dus deze zondag maar we zien jullie volgende week terug!