De lokalen van Scouts en Gidsen Grimbergen zijn enkel voor weekends te huur en niet in de maanden juli, augustus en januari. Leidings- en jingroepen (of gelijkaardige leeftijd 17+) kunnen onze lokalen niet huren. Je krijgt 4 lokalen ter berschikking alsook een goed uitgeruste keuken (6 gasvuren, oven en microgolfoven) en sanitair (2 douches, 5 toiletten en 3 pissijns). In de keuken zijn keukengerei (potten, pannen, pollepels,…) en borden, glazen en bestek voor voldoende volk aanwezig.

Je betaalt naargelang het aantal personen en er wordt steeds een minimum van 250€ per weekend aangerekend (dit komt overeen met een verblijf met 25 personen):

• Algemeen geldt: 5 euro per nacht per persoon

Het verbruik van elektriciteit, gas en water zijn niet in de prijs inbegrepen. Deze worden bij de eindafrekening mee verrekend. De waarborg wordt vastgesteld op 250 euro. Een volledig overzicht van alle informatie kan je vinden in de huurovereenkomst + bijlagen en de infomap. Wil je met jouw (jeugd)vereniging onze lokalen graag huren voor een weekend? Check dan eerst de kalender om te zien of de lokalen nog vrij zijn in jouw voorkeursperiode. Vul vervolgens onderstaand formulier in. Daarna krijg je bevestiging per mail van de verhuurverantwoordelijke. Je stuurt het contract getekend op binnen de twee weken. Ook de waarborg en het voorschot stort je binnen dezelfde termijn op het opgegeven rekeningnummer. Nadat de overschrijving gebeurd is, stuur je nog een mailtje met een betalingsbewijs en je aankomstuur (tussen 18h en 21h) alsook een GSM nummer van een verantwoordelijke aanwezig bij aankomst op vrijdagavond.