Friday 16/02 om 19:00 tot Sunday 18/02 om 11:30

WEEKEND!

Beste ouders en jongverkenners,
Binnenkort gaan we weer op weekend!!! Hier zijn we met wat extra info. Het weekend gaat door van 16 tot 18 februari. We spreken vrijdag om 19:00 af aan de scoutslokalen van Grimbergen, van daar vertrekken we met enkele vrijwillige ouders naar Mechelen (Stuivenbergbaan 141, 2800 Mechelen) waar we op weekend gaan. Voor de terugweg rekenen we ook op enkele ouders die willen rijden, met hen spreken we af om 11:00 in Mechelen en dan zijn we rond 11:30 terug in Grimbergen. Het thema is Mario Kart!! Pak dus allemaal jullie beste outfit mee.

Het weekend kost €30, dit pak je cash mee bij aankomst. Zorg er zeker ook voor dat je medische fiche is doorgestuurd (via mail) wanneer dit nog niet is gebeurd.
Wat pak je mee?

- Matje/ luchtmatras/ veldbed
- Slaapzak
- Pyjama
- Ondergoed en kousen
- T-shirts
- Warme pull
- Lange broek
- Regenjas
- Bord/ gamel, bestek, beker
- Toiletgerief (tandenborstel, tandpasta, washandje, kam…)
- Eventuele medicatie (deze kan je bij vertrek afgeven aan de leiding)
- Verkleedkledij
- ID (afgeven aan de leiding bij vertrek)
- €30 cash

Via onderstaande link kan je je inschrijven (voor 10/02!), geef zeker ook mee of je kan rijden en hoeveel leden je kan meepakken. https://docs.google.com/document/d/14i7XOuzuWdIrMoh_aoq4QTVP9lrqykoMxfinDmXDQPI/edit?usp=sharing Wij kijken er alvast heel hard naar uit! Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren!

PS: we zullen onze lokalen delen met de jonggidsen, om zo wat kosten te besparen. Maar geen paniek, we hebben nog steeds elk onze eigen planning!

Heel veel groetjes,
Jonverkennerleiding