Friday 26/11 om 19:30 tot Sunday 28/11 om 12:30

WEEKEND

Beste ouders en leden

Na een ietwat zwaardere periode zijn we nu weer goed vertrokken met een topper van een scoutsjaar, en om het nog beter te maken staat het eerste weekend al voor de deur!! Je kind in schrijven kan met volgende link: https://docs.google.com/document/d/1AHZdnUPoG_qXTsIx1gjCu5RqMQ9DSS0P4lunjj6pCT8/edit?usp=sharing

Wij gaan met de auto naar onze kampplaats dus als er ouders zijn die kunnen rijden vul dan zeker deze link in: https://docs.google.com/document/d/1ztUr8-vUOxH1e7bch06sfmnxnDcWQG--39PEnMGY95I/edit?usp=sharing

Wij willen je er ook nog eens aan doen denken dat je moet ingeschreven zijn bij de scouts en je medische fiche inorde moet zijn vòòr je mee kan op weekend. Als je niet meer weet of dit al in orde is stuur ons gerust een mailtje, een berichtje via whatsapp.

Het is dan ook geen echt scoutsweekend zonder een thema. Het thema van dit weekend is ‘superhelden’ (denk maar aan Marvel of DC superhelden). Bij het vertrek moet je nog niet verkleed zijn maar draag je gewoon je volledig uniform (scoutshemd, sjaaltje, scoutsbroek/short)

PRAKTISCHE INFO

- Vertrek: vrijdag 26/11 om 19:30 aan de lokalen in Grimbergen (zie dus dat je al gegeten hebt)

- Terugkomst: zondag 28/11 om 12:30 aan de lakalen in Grimbergen. Ouders die de terugweg rijden om 11:30 aan de lokalen in Breendonck.

- Kostprijs €25 (neem dit cash mee en geef het bij vertrek aan de leiding)

WAAR GAAN WE NAARTOE?

Chiro Breendonck

Jan Hammeneckerstraat 32

2870 Breendonck

WAT NEEM JE MEE?

Mee te nemen:

- Kleding (niet je beste ;) )

- Portemonnee met €25 cash (voor het weekend & eventueel je kids ID)

- Regenkledij indien nodig (kijk op voorhand naar het weerbericht)

- Verkleedkledij in thema

- Toiletzak

- Slaapgereif: matje/veldbed; slaapzak, kussen

- Schoenen die je makkelijk zelf kan aandoen

Thuis laten:

- Waardevolle spullen zoals horloge, box...

- Snoep

Wij kunnen alvast niet wachten om te vertrekken, hopelijk jullie ook niet! Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, aarzel niet om ons te contacteren.

xxxx

Tomas, Pieter, Eleana, Daniel en Kaat!!